<
Θέμα Προταση για καταργηση των επιδοτούμενων γραμμών απο το Νομαρχιακό Συμβούλιο
Ως ο φανατικότερος ατζεντης του τουριστικού κυκλώματος λειτούργησε το Νομαρχιακό Συμβούλιο στη πρόσφατη συνεδρίαση του.
Σε αγαστή συμφωνία, πλειοψηφία και μείζονα αντιπολίτευση, και χωρίς ίχνος κοινωνικής ευαισθησίας ζήτησαν να μην υπολογίζεται ως άγονη γραμμή η αεροπορική σύνδεση Θεσσαλονίκης –Χίου.
Αυτό θα σημαίνει ότι δεν θα επιδοτείται το εισιτήριο με την τιμή του να εκτοξεύεται σε τριπλάσια νούμερα.
Οι νομαρχιακοί μας εκπρόσωποι μπροστά στην αγωνία τους να διευκολύνουν υποτίθεται την τουριστική κίνηση, αγνόησαν την μέση Χιώτικη οικογένεια που σπουδάζει τα παιδιά της σε σχολές της Βόρειας Ελλάδας και τους εργαζόμενους μισθωτούς που σχετίζονται με οικογενειακές σχέσεις με την περιοχή αυτή
Το σημερινό καθεστώς με την επιδοτούμενη γραμμή εξασφαλίζει τιμή εισιτηρίου που μπορεί να σηκώσει το εισόδημα της μεγάλης πλειοψηφίας των οικογενειών.
Η μετακίνηση με το αεροπλάνο των παιδιών στις σχολές τους, των γονιών που τα επισκέπτονται, των εργαζομένων είναι δυνατή χωρίς μεγάλο κόστος.
Η επιδότηση της γραμμής αφορά μεγάλο μέρος της τοπικής κοινωνίας και είναι κοινωνικά ωφέλιμη.
Εντάσσεται στις πολιτικές ενίσχυσης του κοινωνικού εισοδήματος. Η κατάργηση της στρέφεται εναντίον της πλειοψηφίας του κοινωνικού συνόλου και ιδιαίτερα του κόσμου των χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων.
Αλλά αυτό που να το καταλάβουν οι κύριοι νομαρχιακοί σύμβουλοι της αγοραίας αναπτυξιακής αντίληψης ότι η Χίος θα σωθεί από τον τουρισμό.
Αλλά και σε αυτό λάθος κάνουν. Καμιά Βορειοελλαδίτικη οικογένεια δεν θα ξοδέψει 1000 και πλέον ευρώ για να έλθει με το αεροπλάνο και να χρειαστεί και να νοικιάσει και αυτοκίνητο.
Η λύση για την τουριστική κίνηση από Βόρεια Ελλάδα είναι φτηνές –ποιοτικές ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Και αυτό μόνο ένας ευρύς δημόσιος φορέας μπορεί να το εξασφαλίσει.
Η H Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΝ Χίου
Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου